دهیاری روستای پررود

الموت غربی
دهیاری روستای پررود
روستای پررود، در بخش رودبار الموت غربی(رودبار شهرستان) حدود شصت کلیومتر و یک ساعت فاصله از قزوین و در شمال قزوین قرار دارد و با استان گیلان و بخش اشکورات همسایه است. زبان مردم پررود تاتی گیلکی است و با مردمان جنوب مازندران و گیلان همزبان و فرهنگ هستند. محصولات کشاورزی روستا فندق و اخته زغال و برنج و گردو می باشد. امامزاده کنعان از نوادگان امام سجاد علیه السلام زیارتگاه اهالی روستا و دیگر مردم رودبار است.
سامانه اطلاع رسانی پیامکی روستای پررود:
10005000010000

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۴/۰۴/۱۳
علیزمان علیمحمدی

نظرات  (۱۶)

باسلام از قدیم گفتن درخت هرچقدر بارش بیشر باشه سربه زیر تره من همولایتی شمام وبچه های روستاتانو میشناسم خیلی آدمهای بزرگ وبی ادعا داره درست برعکس شما  خانواده حاج صادق  قلندری همه تحصیل کرد ه وخارج رفته اند اما کاملا خاکی  خانواده مولایی بزرگ درسطح معاون وزیر و مدیر کل اما خیلی متواضعند خانواده حاج علی عمران سر دفتر و باسواد ولی خودمانیند ولی خانواده شما که درسطح دیپلمید ببین چه کلاس وعکسی میزاری  همه تودلشان میخندن ولی به روتان نمیارن نکنید از این کارا
باسلام وعرض ادب اگه ممکنه بعداز چند ماه از بازدید فرماندار از روستا دستاوردهای این سفر که تابه حال محقق شده رابرای همشهریا بنویسید اون کارایی که قول داده یا قراره چی بشه منظورم نیست  کارایی که بعداز سفرش تا بحال انجام شده  چون برخی مسوولین چند تا روستایی را میبینن قول زیاد میدن
سلام دوست ناشناس من ..من که تو عکس  نیستم ولی تمام تلاشم برای آبادانی روستای خودم را بدون منت انجام میدم ولی اقایان که نام بردی همش محترم قابل احترام.... لازم به ذکر است که شما تا حالا دیدی فرماندار به پررود بیاد من که ندیدم ................این انتقاد را نمی پذیرم چون عقده ای  عمل شده
سلام باز هم دوست ناشناس من....این سایت وفلسفه ساخت این سایت اولا معرفی روستا وبعد کارهایی در حال اجرا ی دفتر دهیاری وپروژها وطرحها ست شما سطح فکری تان تا این حد میباشد......نرود میخ آهنی در سنگ.....
سلام اقای ح بخشی مجوز ساختن سرویس بهداشتی برای امامزاده کنعان و آغاز ساختن این سرویس با خاکبرداری انجام شده....لازم به ذکر است که سرویس بهداشتی در عهده دهیاری نمی باشد ویرای  ساختن سرویس امامزاده باید اداره اوقاف عمل می کرد چون پولی در بساط نیس من از طریق پیگیری مکرر مجوز ساخت گرفتم....واز از شما تشکر فراوان بابت سر زدن به سایت دهیاری ودادن نظر....مارا با انتقاد و پیشنهاد سازنده یاری نمایید. ...با تشکر علیمحمدی دهیار
سلام جناب اقای ناشناس شما که اون خاونواده هارو محترم واین خانواده رو بیسواد مینامیدونی ان هایی که خارج رفتنو اینا چه کار مفیدی برای روستای پررود کردند.!!!!!?????

سلام آقای ناشناس
من یکی ازکسایی هستم که روستای ما با روستای پررود همجواره
آقای نسبتا محترمی که نمیدونم این اطلاعات اشتباه رو از کجات درآوردی
چون خانواده آقای علیمحمدی باسواد و اتفاقا خیلی هم سر به زیر هستند و اصلا دنبال قیافه گرفتن و این حرفا نیستن.
یکیشون معلم یکیشو هم لیسانس و خود علی آقا هم شاگرد اول دانشگاست که همه همکلاسیاش ازش به عنوان دانشجوی نمونه و فعال یاد میکنند.
اتفاقا علی آقا  خیلی خیلی فعال و با استعداد  و با تدبیرند قبلا از علی آقا روستا رو گند گرفته بود  برشی که این آدم داره من تو هیچکدوم از با سوادایی که تو ازشون نام بردی ندیدم
احترام آدمایی که نام بردی سرجاش ولی هیچکدومشون واسه روستا کاری نکردند.
خواهشا حرفتون رو سنجیده بزنین
 اقداماتی که انجام شده واقعا از شمار انگشت رد میشه شما چطور این چیزا رو ندید خواهشا عینکتونو پاک کنید
من نمیدونم چرا اقدامات انجام شده رو ندیدید ولی چهار تا دونه عکس رو دیدید دز ضمن علی آقا در حالت عادی خوش تیپند و هیچ ربطی به قیافه گرفتن نداره شما فقط نیمه خالی لیوان رو دیدید
چشمها را باید شست جور دیگر باید دید
من مطالب بالا را خواندم  اگربخواهم بدون غرض بگم اینکه  ظرفیت انتقادمان رابالاببریم  واز اون طرف انتقاد واقعی بکنیم  اینکه تاحالا فرماندار نیامده بالاخره دنیا درحال پیشرفته درضمن نماینده مجلس نماینده ولی فقیه وزیر صنعت برای افتتاح خانه ها استاندار وبقیه آمدن         چوخواهی که نامد بماند درجهان               نکن نام نیک بزرگان نهان   . از خدمات شما هم متشکریم
۱۵ شهریور ۹۴ ، ۱۵:۳۶ مخالف تز انگلیسی
علیزمان عزیز و دوستان دیگر. من پررودی نیستم اما بیشتر پررودیها رو می شناسم و سالهاست که می شناسم و با خیلی از این برادران عزیز که اسمشون رو این آقای ناشناس برده دوست و رفیقم. فقط همه مواظب شیطنت امثال این آقا باشید. مطمئن باشید که این آقا درصدد تفرقه بین مردم پرروده و لاغیر. تز انگلیسی تفرقه بنداز و حکومت کن. همین. دوست نیست و از فقر فکری رنج می بره. این عزیزان همه باسوادند و همه هم محترمند. مواظب باشید در دام امثال این آقای ناشناس نیفتید. موفق باشید.
باسلام من هم به همه همولایتا  سلام دارم وعرض خسته نباشید خدمت تک تک عزیزان   وعرض تشکر دارم از همه بزرگوارانیکه برای آبادی منطقه قدم برمیدارند برای دهیاران وشوراهای قبلی و فعلی روستا نیز آرزوی موفقیت وسربلندی دارم چندنکته کوتاه عرض کنم راجع به مباحث بالا اول در ارائه عکس ومطالب کمی افراط شده که مخاطب را به واکنش وامیدارد یعنی  ذهن مخاطب به این سمت وسو می رود که باوجود مشکلات عدیده واولیه در روستا اسراف کردن واشرافیگری چه مفهومی دارد ودرثانی به جای این صندلیها ولوازم غیر ضروری ازپولش میشودنیازهای دمه دستی  روستا مثل ساماندهی فاضلاب و زباله ها چیدن چند صندلی وتاب برای کودکان و.........استفاده گردد مطلب بعدی که خیلی مهمتر است فریضه نماز جماعت در مسجد احیا شود علی الخوص شما که هیئت امنای مسجد هم هستید     امسا ل ماه  مبارک رمضان روستاهای چند خانواری نماز جماعت  واحیای شبهای قدر داشتند ولی روستای پرجمعیتمان  از این اعمال محروم بود  واقعا چه کسی باید بانی وپیگیر باشد  ؟؟خوبست که مسوولین هیئت امنای مسجد و امامزاده  در این زمینه نیز الگو وپیشتاز باشند چون این سایت همگانیست  ودر معرض دید عزیزان غیر همشهری نیز قرار میگیرد من  از ارائه توضیحات بیشتر خودداری میکنم بازهم از شما کمال تشکر دارم
سلام دوست منصف. ...در رابطه با این دفتر وتشکیلات آن طبق بخشنامه همه روستاهایی که دهیاری دارند باید دفتروتشکیلات اداری هم داشته باشند وبه تمام دهیارآن مهلت داده شد تا لوازم اداری در سال نود چهار خریداری کنن واین بودجه پیشنهادی که در بهمن نودو سه برای تمام دهیاران دیده شدما هم طبق قانون انجام دادیم ولا غیر ......در مورد نماز جماعت هم با مردم روستا صحبت کردم چون فصل کار بود نشد .
سلام اقای بیطرف. ...نماینده مجلس و معاون عمرانی استاندار راهم پارسال آوردم اینا رو گفتم که  اقای ناشناس مغرضانه قضاوت نکنه وهیچ منظور دیگری نداشتم.....با تشکر از همه عزیزی که نظر دادن......
۲۸ شهریور ۹۴ ، ۱۵:۴۲ مرد باش و عقده نکن
من از دوستاران منطقه الموتم اکثر بچه های روستا رو میشناسم از اونهایی که اقای ناشناس خیلی بالا گفته وکسان دیگر .اقای ناشناس هیچ کس مخالف نظر دادن نیست اما خوبه که در یک جایی که در دید عموم هست ادب رو رعایت کنیم بدون شک شما یک مشکلی داشتید که بی حرمتی کردید . اما اگر کمی بفهمی متوجه ادب دهیار عزیز این روستا خواهید شد .ایشان بدون اشاره به بی ادی شما در کمال ادب جواب شماروداده همه از لحن متنتان از ادب شما واز جوابیه دهیار ادبش را متوجه میشوند . اگه ادم به روزی باشی میدونی که تمام نهادها وادادات وبسیاری ازافراد برای اطلاع رسانی چنین سایتی دارند .خبر میزارن ونظر میدن وانتقاد میکنندوپیشناد میگیرن این که دلیل بر قیافه گرفتن نیست اگه خیلی مردی وعقده نکردی شما هم به عنوان یک هم ولایتی استین بالا بزن ویه دردی از مردم زحمت کش روستا کم کن .ودر جواب اقای منصف هم باید بگم که انتقاد شما از وضعیت برگزاری مراسم مذهبی در روستا درست وقابل قبول ؟!!!!!! اما شما یک کمی هم اکه در خصوص اختصاص بودجه برای هر کار یاپروژه رامطالعه بفرمایید بد نیست .وانتقادی که از شما دارم اسم خودتو منصف نذارین چون منصف به همه یکسان نگاه میکند شما از بی احترامی وبی انصافی اون اقای ناشناس سخنی نگفتی  ؟خوبه ما الموتیها از فرهنگ واصالت خودمان دفاع کنیم نه اینکه اجازه بدیم دیگران با خواندن مطالب بی محتوا در مورد ما قضاوت کنند!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟                
با سلام وعرض ادب خدمت تمام هم روستاییان عزیز بخدا خوب نیست اینجور مسایل را در جایی که بسیاری از دوستان وغریبه ها میبینند مطرح کنیین مگه فرقی بین خانواده ها است ما بجای تفرقه افکنی به هم باید افتخار کنیم حالا اگه یک خانواده ای یک افتخاری کسب میکنه باید دیگر عزیزان نیز افتخار کنند . ما نباید بی انصاف باشیم چرا که تا این چند سال اخیر هیچ کسی به اندازه دهیار به فکر ابادانی روستا نبوده از پروژه های تمام شده ودر دست اقدام ویا در حال انجام روستا جانی به روستا داده .اکثر بچه های پررود در ادارات وارگانها هستند میدانند که جذب یک بودجه عمرانی که در بین چندین روستاهای یک بخش که همه روستا ها هم نیاز به چنین بودجه هایی دارند بسیار سخت است پس همت وتلاش اقای دهیار را میطلبد که با رایزنی وپیگیری بودجه رو جذب روستا بکنه پس ایشان هم یکی از افتخارات روستای ما هستند .پس باید حمایت کنیم وقدر دان .
۳۱ شهریور ۹۴ ، ۱۴:۲۴ باید بپذیریم
من بجای دهیار بودم بجای محکوم کردن همه جانبه یک منتقد  مشکلات وکم کاریها را میپذیرفتم چون اگر به عنوان راهگذر هم از روستا عبور کنیم هیچ سنخیتی بین عکس ها و فاضلاب ومحیط روستا وجود ندارد  پس بجای  توجیح باید بپذیریم
سلام... پذیرش انتقادات از دهیاری و شخص دهیار را میپذیرم به شرطی که افراطی در کار نباشد و در این دوساله از عمر دهیاری تمام تلاشم را برای آبادانی روستایم دریغ نکردم واز این به بعد هم دل سرد نخواهم شد وتا زمانی که این مسئولیت را بر عهده دارم سعی میکنم که به نحو احسن انجام دهم وهیچ منتی به کسی ندارم...خدا داند ولا غیر

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی