دهیاری روستای پررود

الموت غربی
دهیاری روستای پررود
روستای پررود، در بخش رودبار الموت غربی(رودبار شهرستان) حدود شصت کلیومتر و یک ساعت فاصله از قزوین و در شمال قزوین قرار دارد و با استان گیلان و بخش اشکورات همسایه است. زبان مردم پررود تاتی گیلکی است و با مردمان جنوب مازندران و گیلان همزبان و فرهنگ هستند. محصولات کشاورزی روستا فندق و اخته زغال و برنج و گردو می باشد. امامزاده کنعان از نوادگان امام سجاد علیه السلام زیارتگاه اهالی روستا و دیگر مردم رودبار است.
سامانه اطلاع رسانی پیامکی روستای پررود:
10005000010000
۲۱ ارديبهشت ۹۴ ، ۱۴:۱۹

دفتر دهیاری پررود

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۴/۰۲/۲۱
علیزمان علیمحمدی

نظرات  (۱۲)

سلام، بابا، تشکیلات، دفتر، ای والله خیلی هم خوب، خیلی هم قشنگ، مبارکه، انشاء الله که منشأ خیر برای همه اهالی باشه.
ممنون پسرعمو جان ...لطف دارید..درضمن از بازدیدتان متشکرم
باسلام حقیقت قضیه اینه که این سوال از مدتهاست  درذهن من ایجاد شده که نمایش گذاشتن این کاغذها یادفتر چه معنی دارد شاید خیلی ها از خودبپرسن که لزوم اینکارها چیست وچه چیزی را میخواد ثابت کنه  چه افتخاری ه مثلا یارو بخشدارو  مدیرکل میشه کسی متوجه نمیشه آدم باید اصل ونصب داشته باشه
سلام س.تلاتر...طبق بخشنامه وزارت کشور تمام روستاهایی که دهیاری دارند باید دفتروتشکیلات اداری هم داشته باشن واین بستگی به دهیار روستا دارد که چه زمان روستا را تجهیز کنه در این مدت دفتر دهیاری روستای پررود به عنوان یکی از بهترین و شیک ترین دفتر شناخته شده.و در تمام جلسات بخشداری به عنوان یک نمونه شناخته شده وبه بقیه همکاران ودهیاران معرفی میگردد...باتشکر...علیمحمدی دهیار پررود
۱۱ شهریور ۹۴ ، ۲۰:۵۱ پررود سرزمین من
سلام به همه وسلام مخصوص به س.تلاتری
چون مخصوصا دوست دارم جواب س. تلاتری رو بدم
میخوام بگم نمیدونم کجایی و کی هستی ولی مخوام بگم در زمینه گفتن حرف مفت مهارت خوبی داری
این کاغذها  نماد و سمبل و گزارش لحظه به لحظه زحمتهای آفای علیمحمدی هستش
من اهل پررودم من باید بگم ایشون زحمت میکشه یا نمیکشه نه شما اجنبی
من به عنوان یه پررودی اعلام میکنم که آقای علیمحمدی برای پیشبرد کارای
روستا  شبانه روز زحمت میکشه
کور بشه چشمی که فقط چهار تا دونه عکس رو میبینه
باتوجه به جوابیه دوست مااولا به تاریخ وساعت مطالب که نگاه کنیم متوجه میشیم تمامی مطالب را خود دهیار نوشته با اسامی دیگران از آنکه بگذریم وقتی درجواب انتقاد میگیدحرف مفت خواب این به همه ثابت میکنه که طرف تربیت خانوادگی نداره ومتاسفم برای روستا با اون همه آدم تحصیلکرده که کیو گذاشتن دهیار  ومطلب بعدی اینکه شما به روستای ما نگاه کنید از تابلو زدن جاده کشی به باغات  دیوار کشی پارکینگ و.............دهها کار دیگر با محوریت دهیار که شما میگید وظیفه دهیاری نیست اگه ظرفیت مکان پرود با اون کوچه بندی زیبا  و همواردست ما بود گلستان کرده بودیم  از تلاتر که بگذریم شما ورودی بهرام آباد  ده خانواری را نگاه کن تابلو بندی دهدوشاب را نگاه کن روستای گرما رود نزدیک مرز مازندرانه برو الگو بگیر  من حرف بدی نزدم فقط گفتم به جای این فیلما  به روستا برس حداقل ماهم از اونجا میگذریم پیش مهمانا مان خجالت نکشیم
سلام دوست س. تلاتری.. من تنها نظر خودم را در چند سطر با اسم و مشخصات خودم گذاشتم و هیچ گونه بی احترامی هم نسبت به کسی نکردم و دوست ندارم هم به کسی بی احترامی بشه خدا را شاهد میگیرم که فقط نظر خودمو دادم واضح. ......در ضمن خودتم توهین کردی ولی من جواب توهین شما رو ندادم. ...اصل نصب یعنی چی.....این توهین نیس دوست من
سلام دوست س .تلاتری ...آون اقای که مطالب بالا را گفته مثل شما ناشناس  اومده نظر داده منم نمیدونم کیه چرا اینجوری صحبت کرده.. کار آون آقا هم مورد پسند نیس مثل کار شما.....شما بگو من چه کار کنم......
۲۸ شهریور ۹۴ ، ۱۶:۴۰ حیفه که مثل س تلاتری باشم
چصور شد این اقا اول میگه اصل ونصب ؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!بعدشم ناراحت میشه ای گاگول که اسم خودتو س تلاتری گذاشتی حیف تلاتری ها نیست که خودتو تلاتری میدانی احتمالا شما اصل ونصب نداری که خودتو چسباندی به تلاتری ها  شما بااین پست بودنت چطوری میهمان میاری به روستای زیبای ما ؟اگه اسم تو از روستای خوشکل ما ورنداری از روستای خودم که زادگاهمه بدم میاد چون دوست ندارم ادمهای بی اصل نصب بگن ما تلاتری هستیم
۳۱ شهریور ۹۴ ، ۱۴:۳۱ تا حدودی بانظر س تلاتری موافق
بجای توهین پاسخ گو باشید وضعیت موجود روستا را اصلاح کنید
سلام. ... در هر شرایطی پاسخگو هستیم اقای س تلاتری رعایت ادب رو انجام نداده ولی من پاسخ خودم را واضح دادم بدون اینکه حتی کوچکترین بی احترامی به کسی کنم.....بازم پذیرای انتقاد سازنده و بدور از.......هستم...باتشکر

اقایی که میگی به جای توهین پاس گو باشید تورو خدا چشم وگوشتان رو باز کنید ببینید که چطوری بی ادبانه مینویسن  واقعا اگه انتقاد اینطوریه پس بدا به حا ما . اخه انتقاد نمیاد اصل ونصب وقومیت به میان بیاره میا میگه درخصوص فلان کار انتقاد دارم ویه پیشنهاد میده که سازنده باشه نه اینکه بی فرهنگانه حرفای چرت بنویسن

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی